written and directed by Chris Kar

4 Ιανουαρίου 2010

Μας τη σπάνε

Μας τη σπάνε:
  • οι άνθρωποι που δεν ξέρουν τι θέλουν: ¨Θα΄θελα μια γυναίκα όμορφη αλλά όχι μοντέλο, δε μου ταιριάζει. Έξυπνη αλλά όχι εκνευριστική, θα με νευριάζει. Ψηλή αλλά όχι και πολύ, να είναι θηλυκή. Που να βγάζει λεφτά, αλλά όχι περισσότερα από μένα. Που να μη μιλάει συνέχεια, αλλά όταν πρέπει να ξέρει τι να πει. Που να με ξελασπώνει, αλλά να μη μπλέκεται στα πόδια μου. Που να...¨.
  • οι άνθρωποι που ξέρουν τι θέλουν: ¨Εγώ στη ζωή μου πάντα ήξερα τι ήθελα. Από μικρός είχα βάλει στόχο και τελικά με την αφοσίωσή μου, τον πέτυχα.¨
  • εκείνοι που δεν ευχαριστιούνται με τίποτα: ¨μμμμ, καλά, δεν περάσαμε κι πολύ ωραία. Καλύτερα θα ήταν στη θάλασσα. Και τι πάει να πει είχαμε καλή παρέα, αυτό δεν αρκεί. Έπρεπε να πάμε αλλού. Αλλά κι εκεί, σκατά θα περνάγαμε...¨
  • εκείνοι που ευχαριστιούνται με τα πάντα: ¨Δε βαριέσαι μωρέ, παντού καλά είναι. Και στα εστιατόρια περνάμε καλά γιατί έχει καλό φαγητό. Και στο σπίτι, γιατί μετράει η παρέα. Και στο αυτοκίνητο, γιατί το ταξίδι έχει σημασία. Και στον προορισμό γιατί όλοι αναζητούν την Ιθάκη τους. Και στο γήπεδο γιατί έχει ένταση. Και στην τηλεόραση γιατί έχει πίτσα. Και το Πασόκ γιατί έχει το πράσινο της φύσης και των φυτών, και η ΝΔ γιατί έχει το γαλάζιο τ΄ουρανού και της θάλασσας. Και το...¨
  • που παθιάζονται υπερβολικά: ¨Το λατρεύω, δε ζω χωρίς αυτό. Είναι κομμάτι του εαυτού μου, είναι δεύτερη φύση μου. Είναι ο σκοπός της ζωής μου...¨
  • δεν παθιάζονται με τίποτα: ¨Σιγά μη με νοιάζει. Η πάρτη μου νά ναι καλά. Και να σου πω κάτι, όλα προσωρινά είναι. Τι θα μείνει στο τέλος. Δεν αξίζει να προσπαθείς. Ότι είναι όλα δανεικά, το είπα;¨
  • οι αισιόδοξοι: ¨Αμ σιιιιιιιιιιιιινγκινγκ ιν δε ρέιν, τζαστ σιιιιιιιιιιινγκινγκ ιν δε ρέιν... Σήμερα θα είναι μια καταπληκτική μέρα. Να έχεις καλή διάθεση, αυτό μόνο μετράει. Κι όλα τ΄άλλα θα έρθουν μόνα τους...¨ 
  • οι απαισιόδοξοι: ¨Ώρες ώρες αισθάνομαι τόσο μόνος. Χάθηκε η ανθρωπιά. Είναι όλα μαύρα, σαν τα καμμένα της Ηλείας. Και η ακρίβεια, αυτή που την πας; Να μη σου πω για τους πολιτικούς. Γίνανε όλοι πολιτικοί, από ηθοποιούς μέχρι τραγουδιστές. Για να μην αναφερθώ στην ελληνική τηλεόραση. Όχι ότι και η ξένη πάει πίσω. Όλα θα πάνε κατά διόλου...¨
  • εκείνοι που θυμούνται τα πάντα: ¨Θυμάσαι πριν 9 χρόνια, κοντά στα μέσα Σεπτέμβρη, σε μια καφετέρια που είχαμε κάτσει και είχες παραγγείλει καφέ και κρουασάν. Θυμάσαι τι μου είχες πει; Τι όχι; Μου είχες προτείνει να πάμε το βράδυ για φαγητό στο Resto la Plage, αλλά είχα αρνηθεί γιατί θα είχα meeting στην εταιρεία. Στις 22:35. Για να κλείσουμε το συμβόλαιο του Ασημακόπουλου. Στο δεύτερο γραφείο δεξιά. Στην καρέκλα αριστερά της πόρτας. Τι εννοείς, που τα θυμάμαι όλα αυτά;¨ 
  • εκείνοι που δεν θυμούνται τίποτα: ¨Μωρό μου, ποια ταινία είχαμε δει μαζί; Εκείνη την περιπέτεια, που έπαιζε ο... Πως τον λένε μωρέ... Εκείνος που έμοιαζε με αυτόν που είδαμε προχθές στο... Έλα μωρέ, σ΄αυτό το... Πω, πω... Τι εννοείς δεν είχαμε πάει; Στην επέτειό μας κοντά στα Χριστούγεννα. Α, δεν έχουμε επέτειο τα Χριστούγεννα... Μα έτσι θυμόμουν. Νομίζω...¨