written and directed by Chris Kar

7 Σεπτεμβρίου 2010

Λόγια του Σεπτέμβρη


Ο Σεπτέμβρης είναι ο πιο ρομαντικός και μελαγχολικός μήνας του χρόνου. Αλλά 1η Σεπτέμβρη λέγονται και οι πιο κλισέ αστείες ατάκες…

Άντε, καλό χειμώνα/ Και τώρα τα κεφάλια μέσα/ Τσιγάρο τέλος/ Από σήμερα δίαιτα/ Κομμένα τα περιττά έξοδα/ Αρχίζω διάβασμα/ Πιάνω δουλειά/ Ψάχνω σπίτι/ Πάμε για κανα τελευταίο μπάνιο/ Σα να έβαλε ψύχρα μου φαίνεται/ Πάρε και μια ζακέτα μαζί/ Έχω μείνει ταπί/ Πότε αρχίζει το Τσάμπιονς λιγκ;/ Πάμε εκδρομή το Σαββατοκύριακο/ Έρχονται εκλογές/ Γαμημένη κίνηση/ Είναι η μεγάλη επιστροφή/ Μέγκα μου/ Πρέπει  να πάμε σούπερ μάρκετ/ Έχει λήξει απ τον Ιούλιο/ Χρωστάμε

Οι καλύτερες διακοπές θα ήταν τώρα/ Όπου να ναι σκάει η δόση/ Πάρε σταφύλια είναι η εποχή τους/ Αχ και να ‘μασταν Σαντορίνη/ Μα που ήταν όλος αυτός ο κόσμος/ Χωρίζουμε/ Μου έλειψαν όλα/ Σπίτι μου σπιτάκι μου/ Δεν πάει άλλο/ Αυτά που ήξερες να τα ξεχάσεις/ Δεν το περίμενα/ Μια νέα αρχή/ Αγάπη μου κοιμήσου, έχεις σχολείο αύριο/ Δέκα λεπτά ακόμη/ Οι αναμνήσεις των διακοπών/ Το καλύτερο σεξ της ζωής μου/ Ζήσαμε μεγάλες στιγμές/ Λες να πάρει τηλέφωνο/ Η πως τη λέγανε ρε/ Θέλω Χριστούγεννα/ Θέλω πάλι διακοπές/ Θέλω να μείνει καλοκαίρι/ Ποιος πάει αύριο γραφείο/ Άντε και του χρόνου