written and directed by Chris Kar

17 Φεβρουαρίου 2010

Τι εννοούμε όταν λέμε (Relationship edition)

Στο 4ο μέρος του μεγάλου αφιερώματος ¨Τι εννοούμε όταν λέμε¨ μιλάμε για σχέσεις και καταλήγουμε να τσακωνόμαστε. Ό,τι λέμε στη γκόμενά μας κι ό,τι μας τη σπάει να ακούμε από εκείνη. The Relationship edition...


Θα βγω για μπύρες με φίλους = θα βγω με γκόμενα.
Θα βγω για μπύρες με το Γιώργο και τον Κώστα = θα βγω με γκόμενα, την ξέρουν κι αυτοί.
Θέλω το χρόνο μου = βρήκα γκόμενα.
Σου αξίζει κάτι καλύτερο = βρήκα πολύ ωραία γκόμενα.

Είμαι μαλάκας = πήγα με την αδερφή σου.
Μ΄αρέσουν οι μεγαλύτερες = ζιγκολό.
Είναι γοητευτικός = πάνω από 55 ετών.
Έχω πονοκέφαλο = θέλω να χωρίσουμε.
Έχω περίοδο = πήγα με άλλον και θέλω να χωρίσουμε.
Όχι τώρα, μόλις έκανα μπάνιο = πριν λίγο πήγα με άλλον.
Έχω καθυστέρηση = είμαι έγκυος, έκανα τεστ.
Είμαι έγκυος = θα το κρατήσω.
Είμαι έγκυος, θα το ρίξω = δεν είναι δικό σου.
Είμαι μπερδεμένη = Έχω δεύτερο γκόμενο
Είμαι απαίσια = Έχω δεύτερο γκόμενο τον αδερφό σου.
Μη με ξαναπάρεις τηλέφωνο = πάρε με τηλέφωνο αύριο.
Μωρό μου αδυνάτiσες; = πήρες 4 κιλά. 
Δεν προέχει η εξωτερική εμφάνιση = θέλω να έχει six-pack.

Η κοιλίτσα στον άντρα είναι σέξυ = ψάχνω ματσομένο 50άρη.
Με εξιτάρει το μυαλό του = πανάσχημος.
Είναι κούκλος = πανύβλακας.
Έχει αυτό το "κάτι" = γιος εφοπλιστή.
Έχει καμπύλες = τοφάλα.
Έχει θυρεοειδή = φαλαινοθηρικό.
Μοντέλο = βίζιτα.
Τραγουδίστρια = πιο ακριβή βίζιτα.
Καριέρα στο εξωτερικό = δεν την ξέρει η μάνα της.
Φυσικό στήθος = μικρό.
Μεγάλο στήθος = σιλικόνη.
Έχει τον κώλο της J.Lo = μεγάλος με κυτταρίτιδα.
Λεπτοκαμωμένη = μηδέν στήθος, άκωλη.
Χαριτωμένη = κατάχαζη, ξέκωλη.
Έχει προσωπικότητα = δε βλέπεται.
Πάμε για ποτό; = θέλω να σε πηδήξω
Θες να δούμε DVD; = θέλω να σε πηδήξω απόψε.
Ναι (γυναικείο) = όχι.
Όχι (γυναικείο) = όχι.
Μωρόοοο μουυυ (γυναικείο) = θέλω δώρο.
Μωρόοοο μουυυ (αντρικό) = θέλω πίπα.
Θα έρθουν τα παιδιά να δούμε μπάλα = Παρήγγειλε πίτσες και φύγε.
Θα πάμε με τα κορίτσια για ποτά = Θα μας την πέσουν άγνωστοι.
Θα βγούμε αντροπαρέα = Θα την πέσουμε σε άγνωστες.


by Chris Kar & Nick Androu